onsdag den 25. juni 2008

Knirkende clean

Nu er det gjort. Min tunnelrotte- højdespringer-tilværelse er brudt med den lede pille jeg har slugt for at få lidt stilhed efter op- og nedturene og selvdestruktionen. Brusetabletten blev i sin tid opfundet af et par jyder der egentlig ville opfinde et svampemiddel. Hvis medicinalindustrien ikke har stjålet alle pengene er de og deres familier nu stinkende rige.

Eftersom 80 % af alle maniodepressive (bipolær affektiv lidelse) ikke kan holde det nedmedicinerede tomme stillestående ukreative helvede/limbo* ud, er også jeg kvartalsgalning og ligger i perioder i fuldstændig årgangsøl, nervepiller og joints. De fleste af de dødbringende midler er nu, forhåbentlig i rekordlang tid udskiftet med ovenstående svampemiddel, store mængder vand og fornuftig kost. Jeg ville ønske jeg kunne sige at det var sidste gang jeg forleden ødelagde en ellers svært hyggelig familiesammenkomst.


*virkeligheden