torsdag den 8. oktober 2009

Malerierne er faktisk til salg


Det er jo ikke så underligt at jeg ikke sælger så mange billeder når jeg ikke gør opmærksom på at de er til salg. Enkelte af billederne her på siderne er allerede solgt, udlånt eller foræret væk, men jeg arbejder hele tiden med nye og er altid frisk på at lave en aftale så du kan se billederne og forhandle dig frem til en god pris.

Måske kan du endda få lov at låne et billede hvis du ikke har noget imod at det bliver udskiftet hvis jeg får brug for det. Det kræver dog at du sidder på et deprimerende kontor, komunalt eller hospitalt eller andet samfundstjenstligt (+ NGOer) og udfører et arbejde som jeg gerne vil sætte farver på med et maleri i håb om at din dag bliver bare 1% sjovere..

Du kan se nogle af billederne her

Mit telefonnummer er: (+45) 26 15 66 47
Mail: rumkugler@gmail.com