torsdag den 11. september 2008

Hvor var jeg?


Jeg kan altså ikke huske hvor jeg var d. 11. september 2001. De fleste kan huske hvor de var, men jeg kan ikke. Jeg husker at det der skete var forfærdeligt, brandmænd der løb i alle retninger, politifolk malet hvide af støvet, folk der flygtede. Det var Twin Towers, fly der bragede ind i husene et efter et og det var uvirkeligt, forsinket, uforståeligt, ikke opfattet før langt senere. Jeg husker at jeg intet andet husker fra denne dag. Det er 7 år siden. Min hjerne svarer ikke på spørgsmålet og resten af mine celler er nu skiftet ud, hvis jeg skal tro populærvidenskaben. Og hvad med tidsforskellen mellem New York og København? Jeg husker ingen overskrifter eller aftaler jeg måske havde. Der er ingen dufte der minder mig om noget, ingen kæreste der gjorde uudsletteligt indtryk, ingen andre katastrofer at hænge dagen op på.

Hvis du ved hvor jeg var 11. september 2001 må du meget gerne skrive til mig på martin@budtz.dk eller efterlade en kommentar.