lørdag den 25. oktober 2008

Dagbog 25. oktober 2008

Jeg har besluttet at holde en pause fra oplysningskontoret.dk som sidder på min skulder og hakker mig i tindingen. Nu er det på med orlovsmunderingen, for nu gælder det om at samle værket.
Vi mangler et par folk til at køre oplysningskontoret videre mens jeg prøver at koncentrere mig om mit eget, men jeg tror det løser sig. Der kommer jo hele tiden nye friske folk ind i ØK. Jeg har dog ingen planer om at lade ØK vente længere, så Thomas Krogsbøl og jeg er blevet enige om at få nr. 50 færdigt så snart det kan lade sig gøre. (Der kommer også pixibøger med i kuverten) TK sidder også med et mammutværk som han skal læse igennem og mene noget fornuftigt om, men i næste uge ser det faktisk ud til at vi kan nå at blive om ikke helt færdige, så næsten færdige i det mindste.