lørdag den 18. oktober 2008

Jeg har besluttet mig

Nu har jeg besluttet mig til at gå i gang med antabus fra i morgen tidlig. Denne gang er det meningen at det skal holde et år. Når året så er gået, kan jeg se på om jeg stadig har brug for det hjæpemiddel som antabussen er, for det er ikke en magisk tryllekunst, det er bare en krykke. Og når man har brækket hovedet er det altså okay at bruge den krykke. Jeg vil gerne være her, der er meget jeg gerne vil nå og der kommer altså ikke noget fornuftigt ud af at dø af druk. Hvis jeg dør af druk kan jeg aldrig nå det jeg vil her i livet. Jeg vil gerne skrive flere digtsamlinger, en roman og male flere stenalderbilleder. Der kommer eksempler på mine malerier her på siden i næste uge. Jeg vil også meget gerne skrive den bog om vores fædre som Jens Blendstrup og jeg går og rumsterer med. Og jeg vil også gerne være i stand til at være noget for en kvinde jeg rigtig godt kunne tænke mig at møde. Hun skal ikke se mig som jeg har det i øjeblikket. Hun skal se en velafbalanceret mand der kan klare sig selv.